30/11 - 09

Sen sist jag skrev så har jag hunnit klippt mig och de fick jag av min moster och morbror och de uppskattar jag väldigt mycket TACK..  Har även färgat håret och efter två omgångar så syns de..

Sen har de varit mycket tankar och funderingar om de som händer runt omkring vissa i familjen men de är inget jag kommer att skriva om här.

Sen förra torsdagen fick gudmors go tjej åka på sjukan och ligga där, så då tog jag mina grejer och for in till skönsberg och kom hem igår och jag måste säga att de är väldigt tråkigt att bo själv, är inne i en period nu då jag vill ha folk runt omkring mig hela tiden, så då är de skönt att jag kan åka in dit..

Har inte så mycket mer att skriva så jag slänger in lite bilder :)


              

Klart att jag måste ha en kudde i korgen :)

                           

Go ungarna mina <3 och halva mickan som ser full ut ;)

                

Man måste koncentrera sig när man bakar :)

       

haha, den här gången fick jag ett kort på dig :)



Mosters <3



Go Jennifer <3

          

Äntligen fick jag ett bra kort på Dennis <3



Jag & Freja <3

Nu ska jag kolla fb och sen blir de sängen..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0