Söndag i några minuter till :)

Igår (lör) så åkte Jag, Mickan och Mathias in till skönsberg för att baka pepparkakor å de var trevlig visserligen så hade Freja å Mathias inte nått längre intresse men dom bakade iaf :). Bilder från baket kommer en annan dag :).

Jag sov över i skönsberg eftersom att vi hade bestämt för ett tag sen att vi skulle gå på skyltsöndagen här i skönsberg och vi var ett helt gäng som gick, gänget bestod av

Jeanette, Erica, Ronja

Ullis, Per, Dennis,Jennifer, Freja, Annika

Jag, Mickan, Mathias, Karin

Go Mia, Matte Mikaela, Felicia.


Hann aldrig säga hejdå till Mickan, Karin & Mathias, för jag stod och skulle ta kort på Felicia när dom gick men jag pratade med Mickan senare. Efter ett tag så blev de kallt eftersom att de regnade så då gick vi hem och fixade lite och sen gick vi in till Go mia å där satt några av dom som gått på skyltsöndagen så de blev lite kort knäppta så jag tänkte lägga ut några :).

Har haft en super mysig söndag tack allihopa som var med :)







Hela tjejligan :)



Jag & Erica


Nu säger jag God Natt Världen..


Kommentarer
Postat av: Marie

Spårar lite =)

2009-11-24 @ 09:41:02
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Marie

Tack för att du kom och var med, jättetrevligt hade vi det måste vi göra om snart igen, och TACK för korten på ridningen, underbart.

Hoppas du får en mysig dag idag vännen.

Kramen

2009-11-24 @ 09:42:24
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Marie

Update ;)

Kram

2009-11-30 @ 20:32:07
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0