Tisdag..

Idag liftede jag med Mamma å Janne in till Ullis, när jag kom dit var vi en en snabb sväng till Mia, sen gick vi in till Ullis och hon hoppade in i duschen efter en stund gick vi in till Mia och fick världens godaste lunch. Efter lunchen så blev de kaffe och film, alltså har haft en jätte mysig dag idag så tack Ullis, Mia å Linn för trevligt sällskap idag och de måste vi göra om snart igen :).

Har börjat fundera på om man ska töma lägenheten så man bara kan dra när läget ges men då kommer vi till nästa grej, vart ska jag bo tills jag kan flytta? Men som de ser ut nu så kommer jag nog att flytta ner innan feb, de ska bli spännande men samtidigt så kommer alla funderingar om jag kommer att klara av att bo där nere men samtidigt är de inte värre än att man kan flytta tillbaka om man inte trivs, då har man ju iaf prövat..

Vem vet man kanske blir en riktig 08 ;). Är ju faktist född där nere men vi flyttade hem när jag var 1,5-2 år så de var ju inte så länge jag bodde där nere :).


Nä nu ska jag ta å glo på tven och sen blir de sängen..

God natt världen

Kommentarer
Postat av: Marie

TACK själv gumman =)

tack så hemskt mycket för trevligt sällskap D gör vi om snart hoppas ja =)

Pssst du blev skit snygg i håret kramis

2009-11-20 @ 08:35:29
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0