Länge sen jag skrev sist..

Men har inte haft någon ork att skriva här överhuvudtaget men tänkte försöka att börja skriva igen. De har hänt mycket sen sist jag skrev men de är inget jag orkar skriva här.

Har börjat kurs genom arbetsförmedlingen tycker väl inte att den ger så himla mycket men de är skönt att ta sig iväg och träffa människor vissa dagar :).

Har även börjat söka jobb i Stockholm så nu är de på gång igen, känns som om jag kvävs i här i Sundsvall och att de behövs en enorm förändring för att livet ska gå framåt och de är nått jag ser framemot. Känner mig mer mogen den här gången att flytta men vi får se vad livet har att erbjuda, kanske blir kvar oxå de vet man aldrig :).
Nu ska jag glo på tven tills Lilla syster <3 slutat jobba óch sen blir de lite äventyr med henne innan sängen kallar.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0